تیم زاگرس اسلام آبادغرب با غلبه بر ذوب آهن اصفهان قهرمان نیم فصل لیگ برتر هندبال ایران شد.
کد خبر: ۶۹۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 15 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، در آخرین هفته دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال ایران، تیم های زاگرس اسلام آباد غرب و ذوب آهن اصفهان در شهر اسلام آباد غرب به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی سخت، تیم زاگرس با نتیجه 20 بر 18 بر حریف خود غلبه کرد.

تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب با این پیروزی 15 امتیازی شد و به مقام قهرمانی نیم فصل لیگ برتر هندبال ایران دست یافت. تیم های فولاد مبارکه سپاهان و فرازبام خائیز دهدشت نیز به ترتیب با کسب 14 و 12 امتیاز دوم و سوم شدند.

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، در خصوص دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان، با اشاره به برتری بازیکنان زاگرس اسلام آباد غرب در این بازی، عنوان کرد: البته در این دیدار بازیکنان ما چند موقعیت خوب را نیز از دست دادند و چند اشتباه داوری هم باعث شد تا فاصله تعداد گل ها کم شود.

وی به استقبال خوب مردم اسلام آباد غرب از این دیدار اشاره کرد و گفت: در حالی که سالن ورزشی شهر اسلام آباد غرب تنها گنجایش حدود 1500 نفر را دارد، شاهد بودیم نزدیک به سه هزار نفر در سالن با شور و نشاط گسترده و به دور از هرگونه حاشیه ای به تشویق تیم شهرشان پرداختند.

وی گفت: در فرصت 37 روزه تا شروع نیم فصل دوم مسابقات، علاوه بر استراحت 10 روزه ای که به بازیکنان تیم خواهیم داد تا ریکاوری شوند، بازیکنان تیم تمرینات سخت و پرفشاری انجام خواهند داد.

اعظم با بیان اینکه برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال در اسلام آباد غرب منجر به ایجاد شور و نشاط میان مردم این شهرستان شده، تاکید کرد: هدف ما در نیم فصل دوم نیز قهرمانی در لیگ برتر ایران است و برای رسیدن به این هدف نهایت تلاش خود را می کنیم، اما نباید این را هم از نظر دور داشت که ورزش قابل پیش بینی نیست.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار