عضو کمیته ستاد هفته پژوهش استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه استان کرمانشاه از ۲۵ تا ۲۸ آذر برپا می‌شود.
کد خبر: ۶۹۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 13 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، مصطفی فیضی، اظهار کرد: در این نمایشگاه 30 دستگاه اجرایی و شش دانشگاه استان آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناورانه خود را در قالب نزدیک به چهل غرفه به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: در این نمایشگاه تلاش شده تا بیشتر دستاوردهای حوزه های نفت و گاز، محیط زیست، مهندسی شیمی، نانو فناوری، سلامت و آب نمایش داده شود که در استان نیز بیشتر روی این حوزه ها تاکید می شود.

مسئول کمیته برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان عنوان کرد: استراتژی جدید نمایشگاه امسال رونمایی از محصولاتی است که جنبه فناورانه و تجاری سازی دارند.

فیضی گفت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 10 صبح روز 25 آذر در محل کتابخانه دانشگاه رازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان بازدید عموم مردم و دانشجویان از این نمایشگاه آزاد است، گفت: ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 18 عصر خواهد بود.

این مسئول یادآورشد: در پایان نمایشگاه از غرفه های برتر تجلیل می شود که طبق برنامه ریزی غرفه های سه دانشگاه، پنج دستگاه اجرایی و هفت شرکت و صنایع به عنوان غرفه برتر معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد: همچنین امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه زمینه ای فراهم کرده ایم تا یک تور علمی برای دانش آموزان کرمانشاهی برگزار و این قشر از بخش های مختلف دانشگاه رازی همچون آزمایشگاه شیمی، علوم پایه، کتابخانه مرکزی، دانشکده فنی و مهندسی و مرکز اسناد بازدید داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: علاوه براین، در جوار نمایشگاه کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی در حوزه های محیط زیست، آب و آی تی برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار