کد خبر: ۶۹۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۷ 13 December 2018

تابناک / فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آمادگی کامل بسیج سازندگی سپاه برای همکاری با دولت گفت: سپاه با همراهی و هم‌گامی دولت آماده برطرف کردن مشکلات بزرگ استان در زمینه محرومیت زدایی است.

سردار محمدعبدالله پور عصر امروز در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج در پیشرفت اهداف نظام به‌ویژه در محرومیت‌زدایی اظهار کرد: نشست امروز مجمع نمایندگان گیلان با سپاه در راستای آشنایی با ظرفیت‌های این رده و مساعدت مجلس در تقویت ردیف‌های بودجه است.

وی یکی از ویژگی‌های بسیج سازندگی سپاه را منعطف بودن آن برشمرد و افزود: بسیج با توجه به ظرفیت‌های عظیم و گسترده خود در ابعاد زمان از خود انعطاف نشان داده که این ویژگی آن را از سایر دستگاه‌ها متمایز می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فقر گیلان در پوشش سبز جنگلی آن محصور و پنهان‌شده گفت: مسئولین استان به‌ویژه مجمع نمایندگان و سپاه و بسیج باید با تعامل و همدلی مشکلات استان را ابتدا شناسایی و سپس در جهت رفع آن بکوشند.

عبدالله پور با اشاره به آمادگی کامل بسیج سازندگی سپاه برای همکاری با دولت گفت: سپاه با همراهی و هم‌گامی دولت آماده برطرف کردن مشکلات بزرگ استان در زمینه محرومیت زدایی است.

وی همچنین بررسی منابع آب، توسعه شبکه آب شرب و کشاورزی، احداث مسکن برای محرومین و توسعه زمین‌های ورزشی روستایی را از محوریت برنامه‌های مطرح‌شده سپاه در نشست مشترک با مجمع نمایندگان نام برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار