عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: حجم پرونده‌های تخلف ماده ۱۰۰ در کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری است و بیشتر این تخلفات به دلیل اضافه زیربنا است.
کد خبر: ۶۸۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 11 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،طیب حیدری اظهار داشت: در استان حجم پرونده‌های تخلف ماده ۱۰۰ بسیار بالاتر از میانگین کشوری است که بخشی از این امر به دلیل قانون موجود است.

وی افزود: در برخی از شهرستان‌ها میزان توافقات را افزایش داده‌اند که این هم در تشکیل پرونده‌های تخلف موثر است.

عضو شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه بیشتر تخلفات در این زمینه بابت اضافه زیربنا است، گفت: با احتساب اینکه ۲۰ متر از ساختمان بابت مشاعات از دسترس خارج می شودسطح زیربنا ۶۰ درصد در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه این سطح زیر بنا پاسخگوی نیاز مردم نیست، بیان کرد: پیگیری کرده‌ایم که سطح زیربنای ساخته شده باید افزایش یابد اما با سدهایی نظیر استانداری، راه و شهرسازی و شورای عالی معماری شهری مواجه هستیم.

حیدری با بیان اینکه اگر سطح زیربنا از ۶۰ درصد به ۷۰ درصد افزایش یابد میزان تخلف ماده ۱۰۰ ساخت و ساز کاهش می‌یابد، تصریح کرد: بیش از ۹۵ درصد پرونده‌های ساخت و ساز در شهر کرمانشاه دارای تخلف است و دیوان عالی ادارات نیز به کرمانشاه بابت این موضوع تذکر داده است.

وی خواستار همکاری استانداری در این زمینه شد و گفت: باید همتی جدی در این زمینه وجود داشته باشد تا یک بار برای همیشه این مشکل برطرف شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار