تیم بعثت کرمانشاه در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل استقلال رامشیر خوزستان به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.
کد خبر: ۶۸۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 11 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، تیم بعثت کرمانشاه در هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه انقلاب شهر کرمانشاه به مصاف تیم استقلال رامشیر رفت و با نتیجه 2 بر یک بر این تیم خوزستانی غلبه کرد.

تیم بعثت کرمانشاه با کسب سه امتیاز این بازی در پایان دور رفت مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه درخصوص عملکرد بازیکنانش در این بازی به خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه گفت: بازیکنان تیم بعثت در این دیدار حساس همانند تمام بازیهای خانگی که در این فصل برگزار کردیم، نمایش بسیار خوبی از خود نشان دادند و پیروز میدان بودند.

حسنی یادآورشد: تیم بعثت در هر دو نیمه این دیدار از تیم حریف برتر بود و موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

وی از برنامه ریزی برای جذب هشت بازیکن جدید برای نیم فصل دوم خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با جذب بازیکنان جدید روند رو به رشد این تیم را در نیم فصل دوم تسریع ببخشیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در خصوص شایعاتی مبنی بر برکنار سرمربی تیم بعثت نیز عنوان کرد: جهانبخش جعفری در نیم فصل اول به خوبی توانست به رشد جایگاه بعثت کمک کند، لذا از عملکرد او راضی هستیم.

وی تاکید کرد: اگر مسئولین استانی از ما حمایت کنند، قول می دهیم که بعثت به لیگ دسته اول کشور صعود کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار