مدیرساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ازپیشرفت ۸۵ درصدی ساخت پروژه بزرگراه کربلا در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 11 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مهرداد آهکی با بیان اینکه پروژه بزرگراه کربلا از تهران تا مرز خسروی امتداد دارد، گفت: حدود ۳۷۵ کیلومتر از بزرگراه کربلا در محدوده استان کرمانشاه قرار دارد.

وی از پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت این بزرگراه در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر از ورودی استان تا شهرستان سرپل ذهاب ساخت بزرگراه کربلا تکمیل شده و تنها حدود ۳۳ کیومتر از مسیر در محدوده میان شهرستان سرپل ذهاب تا ابتدای جاده خسروی باقی مانده است.

وی افزود: ساخت این ۳۳ کیلومتر راه نیز در قالب سه قطعه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی دارد.

آهکی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این قطعات را در شرایط فعلی حداقل ۸۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: با در نظرگرفتن نیاز به ساخت تقاطع جهت بهبود وضعیت ترافیک در برخی مسیرها، ساخت کامل این قطعات همراه با ساخت تقاطع ها حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیر ساخت و توسعه راه های استان کرمانشاه تاکید کرد: درصورت تامین اعتبار ساخت قطعات باقی مانده بزرگراه ( صرفا عملیات راهسازی) تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.

آهکی خاطرنشان کرد: بهینه سازی و ایجاد تقاطع های غیرهمسطح مسیر نیز در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۱۳۹۹ به اتمام م یرسد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار