سرپرست شهرداری کرمانشاه از اخذ بودجه ۶۰ میلیارد تومانی برای شهرداری کرمانشاه از ارزش افزوده عوارص سوخت در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴ 11 December 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه حامد لعل بخش گفت: شهرداری کرمانشاه از 32 هزار میلیارد تومان پول ارزش افزوده عوارض سوخت، با رایزنی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بهره‌مند می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عوارض سوخت از ابتدای سال حذف شده بود، گفت: قرار بود این مبلغ به یارانه‌ها اضافه شود.

سرپرست شهرداری کرمانشاه به تلاش شهرداران کلانشهرها برای استفاده از این اعتبار اشاره کرد و افزود: دولت موظف شده از محل مابه تفاوت دلار این مبلغ را تامین کند. لعل بخش سهم شهرداری کرمانشاه را 60 میلیارد تومان و نویدبخش نوروزی خوب عنوان کرد.

لعل بخش تصریح کرد: شهرداری باید از الان باید برنامه‌های خوبی برای نوروز داشته باشد و مبلغ عیدی قبلی کارکنان در زمان سرپرستی من نیز پرداخت شده است. وی از پرداخت بن رمضان، مبالغ ماهیانه تامین اجتماعی، کسورات کارکنان، پرداخت بدهیهای قبلی و... در مدت زمان سرپرستی شهرداری کرمانشاه در ماههای اخیر خبر داد.

این مسئول با اشاره به کاهش منابع درآمدی شهرداری و ساخت و ساز در کرمانشاه، متذکر شد: نباید به فروش منابع شهرداری کرمانشاه برای تامین بودجه فکر کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار