کنسرت بیژن کامکار با همراهی گروه "هویار" به سرپرستی کامران احمدی در کرمانشاه برگزار می شود.
کد خبر: ۶۸۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 02 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،پژمان خسروی پور رییس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به برگزاری کنسرت گروه "هویار" در 16 آذرماه، گفت: این گروه به سرپرستی کامران احمدی در تالار انتظار کرمانشاه کنسرت می‌دهد.

وی از اجرای 13 قطعه سنتی و کردی در این کنسرت خبر داد و افزود: این کنسرت در دو بخش اجرا خواهد شد و در بخش اول آن پنج قطعه موسیقی سنتی و در بخش دوم هشت قطعه موسیقی محلی برای علاقمندان اجرا می شود.

خسروی پور با بیان اینکه بیژن کامکار خوانندگی گروه "هویار" را برعهده دارد، گفت: مهیار طریحی به عنوان آهنگساز و نوازنده سنتور، حامد دارابی به عنوان نوازنده تار، مریم خدابخش به عنوان نوازنده عود، کامران احمدی به عنوان نوازنده دف(سرپرست گروه)، شایان ریاحی به عنوان نوازنده سازهای کوبه‌ای، مهرزاد اعظمی کیا به عنوان نوازنده کمانچه، مهرنوش ذوالفقاری به عنوان نوازنده سنتور و بیتا قاسمی به عنوان نوازنده قیچک گروه را همراهی می‌کنند.

وی افزود: علاقمندان برای تهیه بلیت های این کنسرت میتوانند به سایت www.iranconcert.ir مراجعه کرده و یا به صورت حضوری با مراجعه به فروشگاه موسیقی دلشاد واقع در چهارراه سنگر، شهر کتاب واقع در چهارراه نوبهار و کتابفروشی مهتاب واقع در میدان فردوسی برای تهیه بلیت اقدام کنند.

این کنسرت ساعت 19 روز 16 آذرماه در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار