معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم کار دغدغه مندانه و جدی دستگاه ها در خصوص مسائل مناطق حاشیه نشین اظهار داشت: کرمانشاه به لحاظ مسائل مناطق حاشیه نشین یکی از استانهای خاص کشور است که رفع آن نیاز به کار جدی دارد.
کد خبر: ۶۸۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 02 December 2018

به گزارش تابناک، محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه بررسی آسیب های محلات جعفرآباد و تپه فتحعلی خان کرمانشاه تصریح کرد:معتقد به توسعه از دورن جامعه هستم، چرا که در توسعه از بالا به پائین، تغییر شاخص ها ماندگاری نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مناطق حاشیه نشین اقدامی فیزیکی و انسانی است افزود: اگر مشکلات این مناطق باور و چاره جویی نشود آسیبش به مناطق درون جامعه کشیده خواهد شد.

الهی تبار با تاکید بر تغییر در شیوه تصمیم گیری ها و در اولویت بودن مناطق حاشیه نشین اظهار داشت: تمامی دستگاه ها یاری گر دفاتر تسهیل گری باشند و این دفاتر نقش هدایت گری خود را پیش بگیرند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: با احصا اقدامات لازم و تعیین شاخص ها برای مناطق حاشیه نشین، دستگاه ها مکلف به انجام ماموریت ها خواهند شد.

الهی تبار با بیان اینکه موضوع مناطق حاشیه نشین نیاز به ورود تمام ظرفیت حاکمیتی دارد تاکید کرد: با استفاده از تجارب دنیا و دیگر استانها کار رسیدگی به مسائل این مناطق موثرتر پیش می رود.

گفتنی است، بیژن کلهر نیا مدیر عامل شرکت مهندسان مشاور تدبیر شهر با ارائه آخرین نتایج تحقیق از مسائل و آسیب های دو محله جعفرآباد و تپه فتحعلی خان شهر کرمانشاه پیشنهاداتی برای رفع این آسیب ها ارائه کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار