نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تاثیرگذاری ایران در منطقه گفت: این امر موجب هراس دشمنان شده است.
کد خبر: ۶۸۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ 20 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر، آیت الله مصطفی علما در دیدار با جمعی از بسیجیان استان کرمانشاه که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت، اظهار داشت: بسیج امروز به عنوان الگو، اسوه و سبقه در دنیا مطرح است.

وی با اشاره به خدمات بسیج در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی بیان کرد: زمانی که امام راحل بسیج را تشکیل داد شاید کمتر کسی از آثار و برکات آن مطلع بود وامروز شاهد برکات این قشر عظیم در جامعه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: امروز بسیج در دنیا مطرح است و به عنوان نماد قدرت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به انقلاب تصریح کرد: دشمنان ما از بسیج هراس دارند چرا که از تاثیرگذاری آن مطلع هستند.

آیت الله علما با بیان اینکه امام (ره) سیاست را وارد مساجد و حسینیه ها کرد، عنوان کرد: امروز شاهد هستیم در کشور هشتاد میلیونی این مردم هستند که آینده خود را انتخاب می کنند و برای آن تصمیم می‌گیرند.

 

وی گفت: دشمنان امروز از تاثیرگذاری کشور ما در منطقه به شدت هراس دارند و این امر برای آن‌ها بسیار سخت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به وجود برخی نارضایتی‌های مردم در زمینه‌ اقتصادی و مشکلات معیشتی، افزود: این گله‌مندی‌ها با یک مدیریت می‌تواند حل شود.

آیت الله علما با تأکید بر اینکه مردم ما در همه برهه‌ها پای انقلاب ایستاده‌اند ، گفت: روحیه مردم به این‌صورت است که همه سختی‌ها را تحمل میکنند اما حاضر نیستند به انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد شود.

وی در پایان هفته بسیج، هفته وحدت و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشت.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار