مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: سی‌امین همایش بزرگداشت هفته وحدت در روز پنج شنبه اول آذر با حضور ۷۰۰ نفر از علمای اهل تشیع و تسنن در مجتمع فرهنگی انتظار برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 20 November 2018

به گزارش خبرنگارتابناک، حجت الاسلام محمد جواد کرمی امروز در نشست خبری که در دفتر این نمایندگی برگزار شد افزود:سخنرانان این همایش دکتر علیزاده دبیر سابق کنگره علمای اسلام در مقابل جریان تکفیری، خالد مولا مفتی اعظم کردستان و رئیس مجمع علمای عراق و آیت الله علما به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 وی خاطر نشان کرد:همانطور که می بینید در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و برنامه‌های این هفته با شعار« ایران تجلی‌گاه وحدت اسلامی» در استان کرمانشاه برگزار می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت:بیش از ۳۲ برنامه فرهنگی جشن‌های وحدت، جشنواره مولودی‌خوانی در شهرستان‌های اهل سنت، شادپیمایی با همت کانون پرورش فکری در نظر گرفته شده است که هفته وحدت از شنبه گذشته با همت قرارگاه نجف و سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، استان در شهرستان روانسر و ثلاث باباجانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و علمای اهل تسنن و تشیع آغاز شد.

کرمی تصریح کرد:جشن ویژه ای در مساجد شافعی و زردویی کرمانشاه برگزار شد و روز چهارشنبه نیز در شهرستان جوانرود با حضور علمای اهل تسنن و تشیع جشن دیگری برگزار کنیم.

وی ابراز داشت:جشن بزرگ میلاد در شهرستان سنقر و کلیایی با حضور ۲۰۰۰ نفر از نسل جوان از سراسر کشور در پادگان شهدا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کرمی گفت: ۱۲ نفر از علمای اهل تسنن به کنفرانس بین المللی وحدت اعزام شدندو این کنفرانس با حضور رهبر معظم انقلاب و ۳۰۰ مهمان خارجی از ۱۰۰ کشور دنیا برگزار می شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار