جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال سیگار قاچاق در شهرستان کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس خبر داد.   
کد خبر: ۶۸۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 20 November 2018

 به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علیرضا مرزبانی  جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  اظهار داشت: به دنبال کسب اطلاع ماموران انتظامی کرمانشاه مبنی بر اینکه یک دستگاه سواری تاکسی پژو 405 در مسیر میدان آزادگان به سمت ماهیدشت حامل بار قاچاق سیگار است، پیگیری موضوع و توقیف خودرو در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه پس از استقرار در مسیر مذکور، خودرو مورد نظر را مشاهده و پس از مدتی تعقیب و گریز و استفاده از موانع بازدارنده توانستند آن را توقیف کنند.

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 164 هزار نخ سیگار قاچاق به همراه 300 پاکت توتون قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله کشف شده به حدود یک میلیارد و 200 میلیون ریال می رسد.
وی همچنین از دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد و گفت: کالای مکشوفه به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه تحویل داده شد.

سرهنگ مرزبانی در پایان و با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی به منظور شناسایی و دستگیری باند های عمده قاچاق به صورت جدی دنبال می شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار