استاندار كرمانشاه گفت: تسهیل گری در روند تولید یک فرهنگ بسیجی است.
کد خبر: ۶۸۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴ 20 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به این نیروی مخلص و انقلابی اظهار داشت:بسیج در روند امداد و نجات زلزله و دوران بازسازی خدمات بسیاری به مردم زلزله زده داشتند و این خدمات همچنان ادامه دارد.

وي بيان داشت: بسیج یکی از بزرگترین دستآوردهای انقلاب اسلامی است و یکی از ارزشمندترین یادگارهای امام(ره) می باشد که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان فتح الفتوح یاد کردند.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: امام به درستی اداره ی جنگ را با درایت و دوراندیشی به دست نیروهای مردمی و بسیج سپرد و آن ها تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و ۸ سال جنگ را با سربلندی اداره کردند.

مهندس بازوند با بيان اينكه بسیج مظهر فرهنگ جهادی و خودباوری و ایثار است، گفت: رویکرد تسهیل گری در ساختار اداری زاییده فرهنگ بسیجی است باید این فرهنگ را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

وي با بيان اينكه هیچ اولویتی بالاتر از بازسازی زلزله و اشتغال در استان نداریم، افزود: یک سند اشتغال خوب تنظیم کرده ایم که در بهبود وضعیت این حوزه اثرگذار بوده است و در بهار و تابستان ۹۷ شاهد کاهش نرخ بیکاری استان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بودیم.

مقام عالي استان ادامه داد: در آمار نرخ بیکاری تابستان ۹۷ علی رغم اینکه ۲۰ افزایش داشته اند، کرمانشاه یکی از معدود استان هایی بوده که روندی کاهش داشته است‌ و از ۲۱ درصد در سال گذشته به ۱۶ درصد رسیده ایم. همچنین فضای کسب کار از رتبه ۳۱ به ۲۸ رسیده ایم.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: این سیر نزولی بسیار امیدوار کننده است و نشان از موفقیت آمیز بودن تلاش ها و کار مضاعف و شبانه روزی مجموعه مدیریتی دارد.

مهندس بازوند گفت: طبق آمار ارایه شده کرمانشاه کمترین نرخ تورم را در میان استان های غرب کشور داشته است. با این وجود باید نظارت بر قیمت ها افزایش یابد زیرا تورم قیمت تمام شده را بالا می برد و این وضعیت سرمایه گریز است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار