مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع هفتگی 50 تن گوشت منجمد گوساله در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 19 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علی اصغر بهمنی پور  با اشاره به آغاز توزیع هفتگی ۵۰ تن گوشت منجمد گوساله در استان از روز گذشته(۲۷ آبان)، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۹۸ تن از این نوع گوشت در مقاطع مختلف زمانی در استان توزیع شده است.

بهمنی پور با بیان اینکه هیچ کمبودی برای عرضه گوشت منجمد گوساله در استان نداریم، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۱۴ تن از این گوشت در سردخانه های استان موجود است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه گوشت منجمد گوساله با قیمت هر کیلوگرم ۲۹ هزار تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید، از مصرف کنندگان خواست هرگونه گران فروشی را برای پیگیری و برخورد گزارش کنند.

بهمنی پور با بیان اینکه گوشت منجمد گوساله در حدود ۳۰ فروشگاه سطح شهر کرمانشاه توزیع می شود، اضافه کرد: عرضه این گوشت را در سطح فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی‌های مصرف ادارات، فروشگاه های بزرگ و محل های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در سطح استان خواهیم داشت.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به توزیع گوشت گوسفندی گرم در استان داشت و افزود: در دو ماه گذشته ۱۳۸ تن از این نوع گوشت در استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: گوشت گوسفندی گرم وارداتی از کشور های اوراسیا( ارمنستان و گرجستان و... ) وارد می شود و با قیمت هر کیلوگرم بین ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۸ هزار تومان عرضه می شود.

وی قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی گرم وارداتی از کشور استرالیا را ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه عمده گوشت گوسفندی گرم وارد شده به استان در شهر کرمانشاه توزیع می شود، گفت: در بعضی شهرستان ها هم توزیع داریم.

وی ادامه داد: گوشت گوسفندی گرم وارداتی در مراکز ۱۲ گانه شهر کرمانشاه شامل مسکن(جنب مدرسه شهید مطهری)، دو غرفه در بازارچه میلاد در میدان آزادی، چهل متری نبوت(بلوار طاق بستان)، ابتدای شهرک معلم، خیابان سید جمال الدین اسدآبادی، روبروی بیمارستان امام خمینی(ره) در نقلیه، حدفاصل میدان رسالت و شاهد در الهیه، دادگستری، دو مرکز در باغ نی و یک مرکز در پردیس عرضه می شود.

وی در پایان از ادامه توزیع گوشت قرمز با نرخ های مصوب دولتی تا تعدیل قیمت گوشت قرمز خبر داد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار