رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از 17هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات به زلزله زدگان کرمانشاه پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۸۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 19 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهزاد جلیلیان ، تعداد کل پرونده‌های تسهیلات زلزله‌زدگان ارجاع شده به بانک‌های استان را 146 هزار و 467 مورد با رقم بیش از 21 هزار و 800 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود: از این تعداد 143 هزار و 482 پرونده با رقم 20 هزار و 5252 میلیارد ریال انعقاد قرار داد شده است.

رئیس امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه تعداد پرونده‌هایی که تسهیلات آنها پرداخت شده را نیز 138 هزار و 387 مورد با رقم 17 هزار و 535 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی عمده تسهیلات پرداخت شده را نیز مربوط به بانک مسکن با بیش از 46 هزار مورد و بانک ملی با بیش از 30 هزار مورد اعلام کرد.

به گفته جلیلیان، تسهیلات پرداخت شده شامل وام بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی، تعمیرات مسکن روستایی و شهری، مقاوم سازی و تسهیلات قرض‌الحسنه خرید کالا شهری و روستایی است.

وی با بیان اینکه پرونده‌هایی که انعقاد قرارداد شدند از نظر بانک کار پرداخت تسهیلات آنها به پایان رسیده، یادآوری کرد: روند پرداخت با نظارت بنیاد مسکن صورت می‌گیرد تا تسهیلاتی که پرداخت می‌شود صرفا برای بازسازی هزینه شود.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دپو پرونده‌ای که در انتظار پرداخت تسهیلات باشد نداریم، خاطرنشان کرد: منتظر هستیم مابتفاوت تسهیلاتی که اضافه شده را نیز برای پرداخت به ما اعلام کنند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: اکنون روند کار در شعب بانکی مناطق زلزله زده کاملا روی روال افتاده، اما در زمان اعلام مابتفاوت‌ها احتمالا دوباره به تقویت نیروهای بانکی شعب مناطق زلزله زده نیاز باشد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار