رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: بزودی پایگاه تمرینی قایقرانان کرمانشاه را در سد شیان راه اندازی خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۸۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ 18 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،پیمان ضیایی ، با اشاره به مشکل نبود مکان تمرین برای قایقرانان استان، اظهارکرد: این مسئله باعث شده بسیاری از قایقرانان مطرح کرمانشاه برای تمرین در تهران و دیگر شهرها اسکان داشته باشند.

وی تاکید کرد: به منظور رفع این مشکل، طی ماه‌های اخیر بازدیدهایی را از سدهای مختلف استان داشتیم که در نهایت چهار سد شیان، سلیمانشاه، داریان و گیلانغرب مناسب انجام تمرینات قایقرانی تشخیص داده شد.

رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه افزود: درحال حاضر ورزشکاران کرمانشاه برای انجام تمرینات قایقرانی از دریاچه شهربازی استفاده می‌کنند که متاسفانه تمرین در این دریاچه با موانع و مشکلات خاصی روبرو است.

وی اضافه کرد: از چندسال پیش تاکنون پایگاه تمرینی سد سلیمانشاه را در شهرستان سنقرو کلیایی راه اندازی کردیم، اما به دلیل بُعد مسافت، رفت و آمد برای ورزشکاران به این سد دشوار است.

ضیایی خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای بعمل آمده، باتوجه به نزدیکی سد شیان به شهر کرمانشاه تصمیم برآن شد تا این سد را به عنوان پایگاه تمرینی ورزشکاران راه اندازی کنیم و مقدمات این کار را نیز فراهم کرده ایم.

وی یادآورشد: علاوه بر سد شیان و سلیمانشاه، در نظر داریم سدهای داریان و گیلانغرب را نیز به عنوان پایگاه تمرینی قایقرانی راه اندازی کرده و به مقتضای فصول مختلف و شرایط آب و هوایی از این چهار سد برای پیشرفت قایقرانی کرمانشاه استفاده کنیم.

رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه همچنین درخصوص احتمال راه‌اندازی پایگاه قهرمانی قایقرانی در کرمانشاه نیز عنوان کرد: این شرایط و آمادگی را داریم که پایگاه قهرمانی قایقرانی کرمانشاه را راه اندازی کنیم، اما باتوجه به اینکه مسئولان فدراسیون باید با این مسئله موافقت کنند و اخیرا نیز شاهد تغییراتی در فدراسیون بوده ایم، این مسئله نیاز به زمان دارد.

همچنین به گفته این مسئول به منظور شناسایی استعدادهای جدید رشته قایقرانی درکرمانشاه پس از چهارسال کار استعدادیابی در مدارس انجام می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار