مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آمادگی برای توزیع نفت سفید در مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی لازم برای تامین سوخت مناطق زلزله زده در زمستان امسال انجام شده است.
کد خبر: ۶۸۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱ 18 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مرادحاصل مرادی، اظهار کرد: از هم اکنون آمادگی داریم بر اساس اعلام نیاز خانوارهای زلزله زده، نفت سفید را برای آنها تهیه و توزیع کنیم.

وی افزود: توزیع نفت سفید بر مبنای ثبت درخواست سرپرست خانوارها صورت‌ها می‌گیرد که برای این منظور باید در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی "تجارت آسان" ثبت‌نام کنند و البته ثبت‌نام آنها باید مورد تایید مسئولان محلی قرار گیرد.

مرادی خاطرنشان کرد: در نهایت بر اساس لیستی که از طریق فرمانداری و بر اساس ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان در اختیار ما قرار می‌گیرد، توزیع نفت را بر اساس نیاز واقعی خانوارها و برای آنهایی که دسترسی به گازکشی به منظور تامین گرمایش خود ندارند، انجام خواهد شد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه از قبل تدابیر لازم برای تامین سوخت مناطق زلزله زده انجام شده، خاطرنشان کرد: کمبودی برای تامین سوخت مورد نیاز این مناطق نداریم.

به گفته این مسئول، از زلزله سال گذشته تاکنون بیش از 45 میلیون لیتر نفت سفید فقط توسط شرکت پخش کرمانشاه در مناطق زلزله زده توزیع شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار