رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه از برگزاری چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشجویان مراکز علمی کاربردی استان طی روزهای 29 آبان تا یکم آذر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵ 18 November 2018

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، مزدک راد ملکشاهی بابیان اینکه این نمایشگاه شامل 18 غرفه از دستاوردهای 70 دانشجوی مراکز علمی کاربردی استان کرمانشاه است، اظهار کرد: این نمایشگاه طی روزهای یادشده در محل نمایشگاه دائمی صنایع دستی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی فعالیت های مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه در حوزه اشتغال و کارآفرینی اعلام کرد و گفت: این دانشگاه، دانشگاهی نسل سوم و دارای ماموریت و وظایف مشخص است، لذا باید عملکرد یکساله آن را به علاقمندان معرفی کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه با اشاره به نرخ بالای بیکاری استان، افزود: امیدواریم این نمایشگاه در بحث اشتغال و کارآفرینی برای مردم و مسئولین راهگشایی کند.

این مسئول تاکید کرد: متاسفانه درکنار نرخ بالای بیکاری، بسیاری از مردم استان با مشاغل مختلف نیز آشنا نیستند، لذا باتوجه به کاربردی بودن رشته های این دانشگاه درتلاشیم تا این نمایشگاه به نوعی معرفی مشاغل گوناگون نیز باشد.

وی اضافه کرد: همچنین در این نمایشگاه 26 ورکشاپ و سمینار را خواهیم داشت که می توانند در معرفی و ایجاد کسب و کارهای کوچک به مردم کمک کرده و درکاهش نرخ بیکاری موثر باشد.

راد ملکشاهی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مقاله و کتب چاپ شده را ارائه نمی دهیم، بلکه آموزش مهارت در جهت کارآفرین شدن دانشجویان مد نظر است.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی کلینیک کسب و کار این دانشگاه در سالجاری، عنوان کرد: انتظار داریم باتوجه به فعالیت های این کلینک، چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه نسبت به دوره های گذشته از کیفیت بیشتری برخوردار بوده و پربارتر باشد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار