استاندار كرمانشاه گفت: سلفی بگیران زلزله به هیچ کدام از وعده هایشان عمل نکردند.
کد خبر: ۶۸۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 18 November 2018

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست با مدیران مجموعه های بیمه بیمه گذار مرتبط با زلزله، اظهار داشت:طی این مدت آسیب دیدگان بسیاری بیمه گران زلزله مراجعه کرده و بخشی از این افراد از خدمات ارایه شده گله مند هستند.

وي بيان داشت: طبق گزارش مجموعه های بیمه، در این زلزله زلزله ۲۰۰ میلیارد تومان به آسیب دیدگان زلزله پرداخت کرده اند که رقم بسیار خوبی است.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: در این زلزله تلاش کردیم مستندسازی های مناسبی را در حوزه ی امداد و نجات و آسیب های سازه ای انجام دهیم و پس از تدوین نهایی در اختیار دانشگاه ها و مدیران قرار گیرند تا در زلزله های آینده به کار گرفته شوند‌.

مهندس بازوند افزود: در حوزه بیمه نیز ما با آسیب های متعددی روبرو بودیم که لازم است این مشکلات مستندسازی شده و در اختیار مجموعه های تصمیم گیر و تصمیم ساز این حوزه قرار گیرد.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: در این زلزله سلفی بگیرهایی آمدند و قول و قرارهایی برای کمک به زلزله زده گان دادند ولی دیگر خبری از آن ها نشد.

وي گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد خسارت زلزله کرمانشاه بوده است و اگر نظارت ها در حوزه ساخت و ساز و در حوزه هایی مانند مسکن مهرها، بیمارستان ها و دیگر اماکن خصوصی و دولتی به خوبی صورت می‌گرفت، میزان خسارت ها به نصف می رسید.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار