استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: طرح ها و پروژه هاي اقتصادي كه قرار است در استان اجرايي شوند بايد ابتدا توسط گروه كارشناسي به دقت بررسي و بعد در جلسات استان مطرح گردد.
کد خبر: ۶۸۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 17 November 2018

به گزارش تابناک به نقا از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي استان اظهار داشت: گروه كارشناسي موظف است كه طرح هاي و پروژه هاي اقتصادي را با اولويت و دقت مورد بررسي قرار دهد و سپس براي تصويب به جلسات ذيربط كه با حضور مديريت ارشد استان برگزار مي شود، ارسال نمايد.

وي با بيان اينكه مهمترين وظيفه كاري مجموعه مديريتي تلاش براي ايجاد اشتغال و رفع مشكلات مربوط به بيكاري است، گفت: براي رفع مشكل بيكاري استان همه بايد تلاش نمائيم تا ضمن دقت در اجرايي شدن طرح هاي اقتصادي، در روند اجرايي آنها نيز تسريع و گشايش كاري صورت گيرد.

مهندس هوشنگ بازوند در ادامه با بيان اینکه طرح ها و پروژه های اقتصادی ابتدا کارشناسی دقیق نمی شود و سپس در روند کار اداری با مشکل مواجه می شوند، افزود: با این شیوه هم وقت و سرمایه سرمایه گذار و هم منابع دولت و نیرو دستگاه های اجرایی هدر می رود.

وي همچنين با تخصیص 2 میلیارد تومان برای تجهیز و کمک به سوله های شرکت های دانش بنیاد موافقت کرد و گفت: هرچه قدر به شرکت های دانش بنیان کمک کنیم کمک به اقتصاد و اشتغال استان است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار