مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فروش حدود 1.5 میلیارد تومانی کتاب در نمایشگاه کتاب امسال استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴ 15 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام رحیم جعفری ، با بی سابقه خواندن استقبال از نمایشگاه کتاب امسال استان، گفت: برخلاف تصورها که به نظر می رسید با توجه به بحث تحریم ها و افزایش قیمت کتاب امسال استقبال چندانی را شاهد نباشیم، نمایشگاه کتاب امسال با استقبال بی‌نظیری مواجه شد.

وی با اشاره به تخصیص 850 میلیون تومان بُن فروش کتاب برای این نمایشگاه، گفت: تا پایان شب گذشته از این میزان 562 میلیون تومان بن به فروش رفته و با توجه به مهلت دو روزه تا پایان نمایشگاه نگران کمبود بُن هستیم.

جعفری با بیان اینکه میزان فروش کتاب و تعداد بازدیدکنندگان با پایان گرفتن نمایشگاه محاسبه می شود، گفت: به طور معمول برای محاسبه میزان فروش کتاب رقم فروش بن کتاب را 2.5 تا سه برابر می کنند.

وی افزود: با انجام این محاسبه می توان گفت تا به امروز حدود 1.5 میلیارد تومان کتاب در نمایشگاه کتاب کرمانشاه به فروش رفته که رقم قابل ملاحظه ای است.

جعفری با بیان اینکه نمایشگاه کتاب کرمانشاه همواره جزو پنج نمایشگاه اول کتاب کشور به لحاظ میزان فروش کتاب و استقبال مردم بوده است، گفت: همواره بهترین انتشارات و معتبرترین آنها در نمایشگاه کتاب کرمانشاه حضور داشته اند و امسال نیز 500 ناشر در این نمایشگاه حاضر شده اند که بسیاری از آنها انتشاراتی ها برند و مطرح هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری بیش از 10 برنامه جنبی در نمایشگاه کتاب امسال استان گفت: استقبال از این برنامه‌ها نیز تا به امروز بی نظیر بوده است.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه که از 20 آبان کار خود را آغاز کرده تا 25 آبان پذیرای علاقمندان است و علاقمندان کتاب و کتابخوانی می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 15 تا 20 برای بازدید و خرید کتاب به این نمایشگاه در محل پارک شاهد مراجعه کنند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار