کشتی‌گیر تیم ملی آذربایجان با بیان اینکه مدال برنز المپیک ریو را به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه به حراج گذاشتم، گفت: هنوز از مراسم حراج مدال‌ها به نفع زلزله‌زدگان از سوی کمیته ملی المپیک خبری نشده است.
کد خبر: ۶۸۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷ 15 November 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس ، صباح شریعتی، کشتی‌گیر ایران‌الاصل تیم ملی کشتی آذربایجان پس از زلزله ویران‌گر سال گذشته کرمانشاه و حراج گذاشتن مدال برنز خود در المپیک ریو قصد داشت پول حاصل از آن را به مردم زلزله‌زده سرپل‌ذهاب تقدیم کند، اما به‌علت برخی مشکلات وی نتوانست این مدال را به فروش برساند.

صباح شریعتی امروز در گفتگو با خبرنگار ورزشی فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: بنده اصالتا سنندجی هستم و خودم را از مردم کرمانشاه جدا نمی‌دانم به همین دلیل تصمیم گرفتم مدالی که در المپیک ریو کسب کرده بودم را برای مردم زلزله‌زده به فروش برسانم.

کشتی‌گیر تیم ملی آذربایجان افزود: بعد از اینکه اعلام کردم مدالم المپیکم را به فروش می‌رسانم از سوی کمیته المپیک گفته شد تمام مدال‌هایی اهدایی به زلزله‌زدگان در یک مراسم رسمی و بزرگ به حراج گذاشته می‌شود تا پول حاصل از آن صرف مشکلات مردم زلزله‌زده کرمانشاه شود.

وی تصریح کرد: بعد از اعلام کمیته ملی المپیک مبنی بر فروش تمام مدال‌های اهدایی در یک حراجی بزرگ، به افرادی که برای خرید مدالم تمایل داشتند پاسخ منفی دادم.

شریعتی با اعلام بی‌خبری از سرنوشت مراسم کمیته ملی المپیک برای فروش مدال‌ها، گفت: خبری از کمیته ملی المپیک و مراسمی که قرار بود مدال بنده و بقیه را به حراج بگذارد، نشد، من هم برای شرکت در تمرینات تیم ملی آذربایجان به این کشور سفر کردم و نتوانستم خیلی پیگیر این موضوع شوم.

دارنده مدال المپیک ریو افزود: چند بار با کمیته ملی المپیک تماس گرفتم و جویای مراسم شدم، اما جواب دقیقیدریافت نکردم، به نظرم هنوز مراسم حراج مدال‌ها برگزار نشده است.

شریعتی با تاکید بر اینکه بالغ بر 100 نفر برای خرید مدالش متقاضی شده‌اند، اظهار داشت: به پیشنهادهای شخصی جواب ندادم و صبر کردم این کار از طریق کمیته ملی المپیک انجام شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار