رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم والیبال کاشی کاژه کرمانشاهی کاملا بومی و جوان هستند، گفت: این تیم یکی از کم هزینه‌ترین تیم‌های لیگ دسته اول والیبال است.
کد خبر: ۶۸۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 15 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،محمد منصوری با بیان اینکه تیم والیبال کاشی کاژه نیاز به حمایت مسؤولان دارد، اظهار داشت: تیم کاشی کاژه، جزو بومی‌ترین و جوان‌ترین تیم‌های لیگ دسته اول است که توانسته بدون هزینه‌های سنگین، در لیگ شرکت کند.

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه تصریح کرد: ما در لیگ دسته اول 2 هدف را دنبال می‌کنیم، پرورش بازیکنان بومی که بتوانند در سال‌های آینده در لیگ برتر بازی کنند هدف نخست و نیز گرفتن نتایج درخور نام استان کرمانشاه هدف دوم است.

وی با بیان اینکه تیم کاشی کاژه کرمانشاهی یکی از کم هزینه‌ترین تیم‌های لیگ دسته اول والیبال است، گفت: این تیم کاملا بومی و جوان است نباید از این تیم توقع زیادی داشت به خصوص اینکه حتی 50 درصد از امکانات تیم‌های دیگر لیگ را نداریم، اما با این وجود تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در رقابت‌ها سربلند و موفق باشیم.

منصوری در ادامه از صابر رحمیی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و اسماعیلی مدیرعامل کارخانه کاشی کاژه تشکر کرد که با حمایت‌های خود موجب شدند والیبال کرمانشاه پس از سال‌ها در لیگ دسته اول نماینده و تیم داشته باشد.

وی ادامه داد: تیم کاشی‌کاژه در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول روز دوشنبه هفته آینده در سالن شهید بهشتی شهر کرمانشاه به مصاف رقیب خود خواهد رفت.

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه گفت: تیم کاشی‌کاژه در گروه سوم رقابت‌های لیگ دسته اول با تیم‌های نماینده اراک، راهیاب ملل مریوان، نماینده اصفهان، شهرداری قزوین و مقاومت مهاباد هم گروه است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار