مدیرکمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی چهاردهمین نمایشگاه کتاب در کرمانشاه از استقبال کم نظیر علاقمندان کتاب در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: بیش از ۶۰۰ میلیون تومان بن کتاب به فروش رسیده است.
کد خبر: ۶۸۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ 15 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،محمد جواد قبادپور مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی از فروش بیش از 600 میلیون و 461 هزار تومان بن کتاب در چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب در کرمانشاه خبر داد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 850 میلیون تومان بن فروش کتاب برای نمایشگاه فوق تخصیص داده شده است، افزود: حدود 564 میلیون تومان بن تا پایان روز گذشته در این نمایشگاه به فروش رسیده است.

وی با اشاره به مهلت دو روزه اختتامیه این نمایشگاه و نگرانی در زمینه کمبود بن کتاب با توجه به استقبال‌ صورت گرفته، متذکر شد: میزان فروش بن های کتاب را در انتهای نمایشگاه می‌توان برآورد کرد و این رقم می‌تواند به سه برابر افزایش پیدا کند که با محاسبات انجام شده می‌توان گفت بیش از یک و نیم میلیارد تومان بن کتاب به فروش رسانده می‌شود.

قبادپور با بیان اینکه 20 آبان سال جاری افتتاح نمایشگاه انجام گرفته و تا 25 ادامه دارد، بیان کرد: ساعات بازگشایی نمایشگاه از 9 صبح الی 12 ظهر و عصرها از ساعت 15 الی 20 است، همچنین 10 برنامه جانبی و فرهنگی تاکنون برگزار شد که استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

این مسؤول از حضور 500 ناشر کتاب در نمایشگاه استانی سال جاری در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در صورت استقبال از نمایشگاه مهلت آن را تمدید می‌کنیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار