دبیرفدراسیون تنیس بااشاره به وجود دو هزار زمین تنیس در کشور، از احداث 150 زمین تنیس دیگر تا پایان سال 98 خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲ 14 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،کامیار کیمیایی ، با بیان اینکه تنیس ایران طی چندسال اخیر رشد قابل توجهی داشته، اظهارکرد: در این مدت به منظور توسعه این رشته ورزشی، تعامل بسیار خوبی با آموزش و پرورش داشته ایم، بگونه‌ای که درحال حاضر حدود هزار مدرسه کشور دارای زمین تنیس هستند.

وی افزود: همچین هرماه کمپ های سه روزه استعدادیابی را از سطح شهرستان تا کشور برگزار می کنیم تا استعدادهای این رشته در استان‌ها شناسایی شوند.

دبیرفدراسیون تنیس با ابراز رضایت از توسعه مناسب تنیس در سطح استان‌ها، عنوان کرد: نگاه به تنیس را از مرکز کشور و مرکز استان‌ها به شهرستان‌ها متمرکز کرده‌ایم و این مسئله باعث شده تا در اعزامی‌هایی که به مسابقات برون مرزی داریم، اکثر ورزشکاران از شهرستان‌ها باشند.

کیمیایی اضافه کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم اردوهای مختلف برون مرزی یا داخلی را برای ورزشکاران این رشته برگزار کنیم تا بتوانیم در آینده شاهد مدال آوری بیشتر این رشته در سطح بین المللی و آسیایی باشیم.

این مسئول بابیان اینکه در بحث زیرساخت ها نیز بخش خصوصی ورود خوبی داشته، اعلام کرد: درحال حاضر حدود دو هزار زمین تنیس در کشور داریم که با کمک بخش خصوصی در تلاشیم 150 زمین دیگر تا پایان سال 98 احداث کنیم.

وی یادآورشد: بیشتر زمین های جدید که احداث می کنیم از نوع "هارد کورت" هستند که به صرفه جویی در مصرف آب کمک می کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار