مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان اینکه ماهانه قریب به 22 هزار تن گندم جهت تولید آرد مورد نیاز نانوایی‌های یارانه‌ای استان از سوی شرکت غله به کارخانجات آردسازی ارائه می‌شود، گفت: با توجه به ذخایر استراتژیک هیچ گونه کمبودی در خصوص تامین آرد خبازی‌های استان وجود ندارد.
کد خبر: ۶۷۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 14 November 2018

سید محمد جعفری  اظهار کرد: از ابتدای آبان‌ماه سال‌جاری تاکنون، بیش از 10 هزار و 500 تن گندم جهت تولید آرد مورد نیاز نانوایی‌های آزادپز استان از سوی شرکت غله به کارخانجات آردسازی استان فروخته شد که در مقایسه با فروش مهرماه بیش از یک‌هزار تن افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب افزود: با توجه به این روند تا پایان آبان‌ماه این افزایش فروش به مقدار 1500 تن نسبت به ماه گذشته خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 همچنین به آرد مورد نیاز خبازی‌های دولتی اشاره کرد و گفت: ماهانه قریب به 22 هزار تن گندم جهت تولید آرد مورد نیاز نانوایی‌های یارانه‌ای استان از سوی شرکت غله به کارخانجات آردسازی ارائه می‌شود.

جعفری تصریح کرد: با توجه به ذخایر استراتژیک هیچ گونه کمبودی در خصوص تامین آرد خبازی‌های استان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای آذرماه سال‌جاری با توجه به راه اندازی سامانه فروش گندم و آرد نانوایی‌های آزادپز، صنوف و صنایع، فروش گندم و آرد از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 در پایان متذکر شد: کلیه واحدهای خبازی آزادپز و سایر صنوف آردبر (قنادان، کیک و کلوچه و شیرینی و...) باید با هماهنگی نمایندگی‌های شرکت غله در شهرستان‌ها، اتحادیه‌های مربوطه و ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها حداکثر تا 28 آبان‌ماه سال‌جاری نسبت به ثبت نام در سامانه یاد شده اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار