مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال 98 همه واحدهای صنعتی از جمله مرغداری‌های استان به شبکه گاز متصل خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱ 13 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیروس شهبازی درباره آخرین وضعیت گازرسانی به واحدهای مرغداری کرمانشاه اظهار کرد: هم اکنون در سامانه ما 230 مشترک تحت عنوان مرغداری ثبت شده و برای گازرسانی به سایر واحدها نیز آمادگی داریم.

وی با بیان اینکه گازرسانی به مرغداری‌ها در سال‌های گذشته هم انجام می‌شد، افزود: در گذشته هزینه خط اختصاصی از محل خط انتقال تا مرغداری بر عهده خود واحد بود، اما بر اساس مصوبه سال 95 شورای اقتصاد که در سال گذشته آیین‌نامه اجرایی آن ابلاغ شد، دولت برای واحدهای صنعتی و مرغداری‌هایی که فعال هستند تسهیلات و یارانه‌‍‌ای به منظور گازرسانی در نظر می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: با این مصوبه تمایل برای گازرسانی این واحدها بیشتر شد و با استقبال گسترده‌تری مواجه شدیم.

شهبازی با بیان اینکه هم اکنون حدود چهار پیمانکار در بخش گازرسانی به واحدهای صنعتی از جمله مرغداری‌ها پای کار هستند و تعدادی دیگر نیز در مرحله پیمان‌سپاری قرار دارد، عنوان کرد: تلاش ما این است که طی امسال و سال آینده تمام واحدهای صنعتی از جمله مرغداری‌ها به شبکه گاز متصل شود.

وی تنها عاملی که روند کار را مقداری کند و پیمانکاران را با مشکل مواجه کرده افزایش هزینه‌ها دانست و تاکید کرد: با افزایش قابل توجه قیمت انواع تجهیزات شامل لوله، اتصالات و ... مواجهیم که گازرسانی به این واحدها را زمان‌بر کرده است.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار