مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور با حضور دانشگاه های مطرح کشوری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 12 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «حسین پار» مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور با حضور دانشگاه های مطرح کشور خبر داد و گفت: تاکنون 37 تیم از دانشگاه های سراسر کشور برای شرکت در مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور که در تاریخ1 تا 4 آذر ماه امسال در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه افزود: حضور تیم های قدرتمند و دانشگاه های بزرگ کشور نظیر دانشگاه تهران، دانشگاه اصفهان و همچنین حضور دانشگاه هایی همچون دانشگاه افسری امام علی (ع)، دانشگاه افسری امام حسین (ع) که رشته ی تیراندازی، جزو واحدهای آموزشی آنها به حساب می آید در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.

پار یادآور شد: حضور تیم های شرکت کننده و سطح مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور، نسبت به دوره قبل آن که در مشهد مقدس برگزار شده بود، به مراتب رشد سعودی و چمشگیری داشته است چرا که در دوره پیشین مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور تنها 10 تیم از دانشگاه های سراسر کشور شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به نحوه‌ی پذیرش میزبانی دانشگاه صنعتی برای این دوره از مسابقات تصریح کرد: با توجه به موفقیت‌های دانشجویان این دانشگاه در رشته ی تیراندازی که موفقیت هایی از قبیل کسب مقام قهرمانی تیم دختران در مسابقات تیراندازی منطقه غرب و همچنین کسب مقام ششم همین تیم در مسابقات المپیاد کشوری و همچنین بر اساس مکاتبات صورت گرفته، میزبانی این مسابقات به دانشگاه صنعتی کرمانشاه واگذار گردید.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه با اشاره به نحوه ی برگزاری این دوره از مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور عنوان کرد: این مسابقات در دو رشته ی تفنگ بادی و تپانچه بادی، بر اساس آخرین قوانین و مقررات بین المللی تیراندازی ISSF برگزار می گردد و به تیم ها و نفرات (در بخش انفرادی) اول تا سوم کاپ و مدال تعلق می‌گیرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار