معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تاکنون توانسته ایم طی دو مرحله ۱۷ و نیم میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی اماکن ورزشی استان که در زلزله سال گذشته آسیب دیدند، جذب کنیم.
کد خبر: ۶۷۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 12 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرهمند سال افزون بااشاره به گذشت یکسال از وقوع زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه، اظهارکرد: در این زلزله بخشی از زیرساخت های ورزشی استان در 9 شهرستان سرپل ذهاب، قصرشیرین، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، دالاهو، جوانرود، پاوه، روانسر و کرمانشاه دچار آسیب شد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه نوع سازه اماکن و سالن های ورزشی به گونه ای است که در برابر زلزله های شدید مقاوم هستند، لذا در این زلزله فضای ورزشی تخریب شده نداشتیم و این اماکن آسیب دیدند.

معاون ورزش و جوانان استان بابیان اینکه براساس برآوردها 75 فضای ورزشی استان در این 9 شهرستان باید تعمیر شود، عنوان کرد: میزان اعتباری که سال گذشته برای تعمیر این فضاها پیش بینی کرده بودیم، حدود 10 میلیارد تومان بود که با افزایش قیمت‌ها اکنون برای اتمام تعمیر آنها حداقل به 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: تاکنون طی دو مرحله توانسته ایم اعتباراتی را برای شروع عملیات بازسازی و بهسازی این فضاها دریافت کنیم که مرحله اول اعتبارات حدود 12 میلیارد تومان بود که یک ماه پیش پرداخت شد.

سال افزون یادآورشد: پس از پرداخت این اعتبار کار مناقصه و پیمان سپاری هشت فضایی که تعمیر آنها ضروری بود را انجام دادیم و در این هفته عملیات اجرایی تعمیر آنها آغاز می شود.

وی بابیان اینکه ظرف چند روز آینده نیز مرحله دوم پرداخت که پنج میلیارد و 600 میلیون تومان است انجام می‌گیرد، اعلام کرد: تمام تلاش خود را بکار می گیرم تا پایان سال مالی 97 کار تعمیر این 75 فضای ورزشی آسیب دیده را به اتمام برسانیم.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: البته طی مدت یکسال گذشته بجز چند سالن ورزشی که آسیب آنها شدید بود، سایر سالن های ورزشی آسیب دیده در مناطق زلزله زده فعال بودند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار