مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت:درنخستین روز از برپایی نمایشگاه کتاب در کرمانشاه۸۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بن کارت خرید کتاب به فروش رفت.
کد خبر: ۶۷۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 12 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه درراستای حمایت و ترغیب دوستداران کتاب، بن کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب با ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف به بازدید کنندگان این نمایشگاه ارائه می‌شود.

وی نمایشگاه کتاب کرمانشاه را یکی از نمایشگاه‌های پر بازدید و پرفروش در کشور خواند و اظهار کرد: استقبال گسترده مردم و مسئولین از چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه در روز نخست، با فروش ۸۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بن کارت خرید کتاب همراه بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به استقرار بانک شهر در محل برگزاری نمایشگاه، عنوان کرد: بازدیدکنندگان با در دست داشتن کارت ملی و متناسب با مدرک تحصیلی خود می‌توانند از بن کارت‌های خرید کتاب برخوردار شوند.

جعفری، خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان و حمایت از کتابفروشان، بن کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب تا دو هفته پس از برگزاری نمایشگاه نیز جهت خرید در کتابفروشی‌ها معتبر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار