رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع ) در تمامی شهرستان‌‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 06 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،عباس سروری اظهار کرد: مراسم گرامیداشت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) در شهرکرمانشاه با حضور هیئت های عزاداری و مردم مومن و انقلابی شهر کرمانشاه از ساعت 10 صبح فردا(28 صفر) از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه آغاز خواهد شد.

سروری برگزاری مراسم سخنرانی، عزاداری، ذکر مصیبت، قرائت زیارت ازبعید پیامبر اکرم(ص) را از جمله برنامه‌های این مراسم عنوان کرد و افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام پاکراه از اساتید حوزه علمیه قم و از وعاظ برجسته کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه یادآوری کرد :نماز جماعت ظهر روز 28 صفر نیز به امامت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه خواهد شد.

وی در ادامه اشاره ای هم به برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت امام رضا(ع) در شهر کرمانشاه داشت و افزود: این مراسم نیز از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه همزمان با 29 صفر در کنار نیم ضریح حضرت زینب(س ) در مسجد معتضدی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی یادآوری کرد: مراسم سالروز شهادت امام رضا(ع) نیز در تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

سروری در پایان از همه مردم مومن و خداجوی استان کرمانشاه برای حضور در این دو مراسم معنوی دعوت کرد.

ا

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار