رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه از عدم همکاری قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش برای انتقال تیم نیروی زمینی تهران به کرمانشاه انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۷۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 06 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،کرم احمدیان ، بابیان اینکه از یک ماه پیش پیگیری‎های مستمری را به منظور انتقال تیم لیگ برتری نیروی زمینی تهران به کرمانشاه آغاز کردیم، اظهارکرد: فدراسیون بسکتبال و حتی ارتش نیز با انتقال این تیم به کرمانشاه موافق بودند و از ما حمایت می‌کردند.

وی باتاکید براینکه انتقال این تیم به کرمانشاه منوط به موافقت قرارگاه منطقه ای غرب ارتش بود، افزود: مسئولین قرارگاه در ابتدا اعلام کردند موافق انتقال این تیم به کرمانشاه هستند، اما به شرطی که نام تیم به قرارگاه منطقه ای غرب تغییر یابد و مدیریت آن نیز به این استان واگذار شود. ما هم تمام شرایط قرارگاه را پذیرفتیم، اما در نهایت اعلام کردند که موافق انتقال تیم به کرمانشاه نیستند و این فرصت از استان گرفته شد.

وی انتقال این تیم به کرمانشاه را باعث ایجاد تحرک در بسکتبال کرمانشاه خواند و یادآورشد: انتقال این تیم، بسکتبال به خواب رفته کرمانشاه را بیدار و ایجاد انگیزه ای می شد تا بسکتبالیست های استان خود را به سطح بسکتبال ملی نزدیک کنند.

احمدیان تاکیدکرد: می خواستیم بسکتبال غرب کشور به کرمانشاه کشیده شود، اما این فرصت از کرمانشاه گرفته شد.

وی بابیان اینکه حضور یک تیم لیگ برتری به شناخته شدن بیشتر کرمانشاه در سطح کشور و ارتقاء ورزش این استان کمک خواهد کرد، افزود: هزینه ورود هر تیم بسکتبال به لیگ برتر حدود 100 میلیون تومان است که با آمدن این تیم نیاز نبود این هزینه را پرداخت کنیم، علاوه براین بازیکنان سرباز بومی استان را به این تیم اضافه می کردیم.

رئیس هیات بسکتبال استان یادآورشد: امیدواریم مسئولین استانی برای کمک به ورزش این استان همراهی بیشتری داشته باشند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار