مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه از برگزاری همایش تجلیل از مادران نمونه کرمانشاهی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 06 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، سعیده فهیم امروز(15 آبان) در نشست برنامه ریزی جهت برگزاری آئین نکوداشت و تجلیل از مادران نمونه استان، بابیان اینکه این همایش بصورت کشوری و به همت بنیاد بین المللی مادر در استان‎های کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: همایش تجلیل از مادران نمونه در کرمانشاه نیز 30 آبان در تالار انتظار برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‎ها قرار است در هر استان از 10 مادر نمونه تجلیل شود، اما باتوجه به شرایط استان کرمانشاه از جمله بحث جنگ و زلزله بزرگ سال گذشته، از 15 مادر نمونه در این استان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه تصریح کرد: پس از پایان جشنواره دو یا سه نفر از بانوان منتخب را به بنیاد بین المللی مادر معرفی خواهیم کرد تا در همایش کشوری تجلیل از مادران نمونه از آنها تقدیر شود.

وی تاکید کرد: مکاتباتی با دستگاه های مختلف استان داشته‌ایم تا مادران نمونه حوزه فعالیت خود را با در نظر گرفتن شاخص هایی به ما معرفی کنند.

فهیم بابیان اینکه حدود 450 میهمان در این مراسم حضور خواهند داشت، افزود: مراسم با حضور مسئولان ارشد استان و مشارکت و همراهی دستگاه های مختلف برگزار می شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار