معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: همایش "لبیک یا رسول‌الله"، فردا (۱۶ آبان) به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 06 November 2018

به گزارش تاناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام مهدی توسلی اضافه کرد: همایش "لبیک یا رسول‌الله" در سطح 12 بقعه از بقاع شاخص استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

توسلی سخنرانی، اقامه عزا، مداحی، برپایی خیمه های معرفت، اطعام عزاداران و... را از برنامه های بقاع متبرکه استان به مناسبت 28 صفر عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: همچنین ایستگاه های سلامت و همه واقف باشیم نیز در بقاع متبرکه استان برای خدمات رسانی در حوزه سلامت و مشاوره های وقفی آماده ارائه خدمت به مردم استان هستند.

وی سپس با اشاره به اعزام 90 مبلغ بومی و اعزامی از قم به آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه در دهه پایانی صفر، گفت: این مبلغان تلاش خواهند کرد تا به سوالات دینی و ابهامات مردم در مورد مسائل مختلف پاسخ دهند.

توسلی اضافه کرد: مبلغان حاضر در امامزادگان و بقاع متبرکه در سخنرانی های خود ضمن معرفی شخصیت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع) مسائل و مشکلات روز جامعه را نیز مطرح خواهند کرد.

وی در ادامه اشاره ای هم به اهمیت پرداختن به وقف های جدید داشت و از واقفان جدید خواست تا در انتخاب نیات خود مسائل و مشکلات روز جامعه را در نظر داشته باشند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار