سرپرست فرمانداری ملارد خبر داد؛
سرپرست فرمانداری ملارد گفت: بودجه ۹۸ ملارد به سمت حوزه های زیرساختی و ورزشی حرکت کند.
کد خبر: ۶۷۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 06 November 2018

حسین توکلی کجانی صبح سه شنبه در جمع اعضای انجمن امور کتابخانه های شهرستان ملارد طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر اظهار داشت: قانون کتابخانه و کتابخوانی باید در سال ۱۳۳۴ که قاتون شهرداری ها نوشته می شد به شهرداری واگذار می شد و شهرداری ها می توانستند با برنامه ریزی این امر را به انجام برسانند.

توکلی کجانی با اشاره به اینکه در قانون سوم توسعه نیز عنوان شد که ۲۳ وظیفه به شهرداری ها واگذار شود افزود: یکی از وظایف ها همین کتابخانه ها بود که با این طرح موافقت نشد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ کتابخوانی باید از خانواده ها آغاز و تقویت شود گفت: آموزش و پرورش نیز باید نقش پر رنگی را در این عرصه ایفا کند و باید کتابخانه مدارس تقویت شود.

سرپرست فرمانداری ملارد اظهار داشت: روستاها باید با مشارکت و هماهنگی با یکدیگر می توانیم با احداث یک کتابخانه و یا ورزشگاه مشترک و مجهز باقی مانده اعتبار را صرف تقویت زیرساخت و اشتغالزایی کنیم.

توکلی کجانی با بیان اینکه مسائل و موارد مربوط به بحث اپارتمان نشینی در مسکن مهر با فرهنگ سازی و تهیه و توزیع کتابچه های اپارتمان نشینی حل خواهد شد گفت: با توزیع این کتاب ها می توانیم از بروز بسیاری مشکلات و اسیب ها جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه بودجه ۹۸ ملارد باید به سمت حوزه های زیرساختی و ورزشی حرکت کند گفت: باید سرانه ورزشی ملارد حتی چند سانتیمتر هم که شده افرایش پیدا کند و یکی از کارهایی که برای پیاده سازی کارهای فرهنگی در حوزه کتابخوانی می شود انجام داد راه انرازی اتوبوس کتابخوانی است که بسیار موثر است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار