امام جمعه اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه قدرت نشان دادن ظرفیت‌ها کوچک و بزرگ جمهوری اسلامی ایران را نداریم، گفت: در نشان دادن نماد‌ها و افتخارات این نظام کوتاهی می‌کنیم.
کد خبر: ۶۷۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 05 November 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد‌طه مهری پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی شهرستان اسلام‌آباد غرب ضمن تسلیت ایام پیش رو با اشاره به حضور پررنگ و مستحکم مردم در راهپیمایی 13 آبان‌ماه، اظهار داشت: هرگاه دشمن قدمی به جلو برمی‌دارد مردم پررنگ‌تر و پابرجاتر در برابر دشمن و توطئه‌های آنان می‌ایستند.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب از رسانه‌ها در راستای پوشش راهپیمایی باشکوه روز گذشته تقدیر و تشکر کرد و افزود: مشکل ما این است قدرت نشان دادن ظرفیت‌ها کوچک و بزرگ جمهوری اسلامی ایران را نداریم و در نشان دادن نماد‌ها و افتخارات این نظام کوتاهی می‌کنیم، فرهنگ عمومی ما هنوز رشد پیدا نکرده است.

وی فعالیت 11 موکب در ایام اربعین حسینی در این شهرستان را افتخاری برای اسلام‌آباد غرب دانست و گفت: این فرهنگ عمومی در مردم نهادینه شده و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی در این منطقه وجود دارد که باید آنان را کشف و به کارگیری کنیم.

مهری تصریح کر: هر مصوبه‌ایی که در این شورا به تصویب برسد همه نهاد‌ها باید آن را اجرا کنند و زمانی که بهترین شهر را داشته باشیم اما فرهنگ عمومی شهری وجود نداشته باشد پیشرفتی نخواهیم داشت، مطالبات ما باید پا به پای شهرستان کرمانشاه باشد و اسلام‌آباد غرب را در ردیف برنامه‌های کرمانشاه بدانیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آباد غرب نیز، ضمن تشکر از حضور آحاد مردم و مسؤولان در راهپیمایی 13 آبان‌ماه اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی در راستای ایجاد زمینه مناسب برای بررسی چالش‌های شهرستان و نیل به اهداف و اصول سیاسی فرهنگی برگزار شده است.

خسرو تمری با بیان اینکه برنامه مدون و تعریف شده برای جهت‌گیری فرهنگی نداریم، افزود: نقشه‌های راه در کوتاه مدت و بلند مدت و برنامه‌های که قرار بر انجام شدن است مشخص نیست.

وی گفت: فرهنگ و انسجام را ما باید بین خودمان نهادینه نکردیم و عدم این انسجام هزینه‌های سرسام‌آوری را به همراه دارد.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار