نایب رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت نابسامان این هیات، گفت: چنگ می‌زنیم تا این هیات را که هیچ حامی‌ای ندارد، سرپا نگه داریم.
کد خبر: ۶۷۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 05 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مهتاب باباحیدری وضعیت هیات بیماران خاص و پیوند اعضا را در کرمانشاه نابسامان توصیف کرد و افزود: متاسفانه هیچ توجهی نه از نظر مالی و نه از نظر معنوی به این هیات نمی شود.

نایب رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا کرمانشاه اضافه کرد: هشت سال است که این هیات در کرمانشاه راه اندازی شده و علیرغم همه مشکلات، اعزام ها و افتخارات بسیاری را برای استان کسب کرده است.

وی بابیان اینکه درتلاشیم تا علاوه برجذب کمک های بیشتر از ورزش و جوانان، حمایت خیرین را نیز جذب کنیم، متذکرشد: برای ایجاد فضای نشاط و امید در میان بیماران خاص و پیوند اعضاء استان، چنگ می زنیم تا این هیات را بدون اینکه حامی داشته باشد، سرپا نگه داریم.

باباحیدری از نبود فضای ورزشی برای تمرینات ورزشکاران این هیات انتقاد کرد و گفت: پیگیری‌ها و رایزنی‌های بسیاری کردیم تا مقرر شد سالنی را ظرف چندماه آینده در اختیار ما قرار دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ورزشکاران مبتلا به بیماری هایی همچون دیابت، هموفیلی، تالاسمی و پیوند اعضاء زیرمجموعه این هیات هستند، عنوان کرد: پیگیریم تا ورزشکاران بیمار مبتلا به سرطان سینه را نیز تحت پوشش درآوریم.

نایب رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء استان یادآورشد: در این راستا فراخوانی داده‎ایم تا این دسته از بیماران که علاقمند به ورود به عرصه ورزش هستند را شناسایی و تحت پوشش قرار دهیم.

وی از پیگیری برای میزبانی مسابقات کشوری چند رشته ای بیماران خاص، پیوند اعضاء و سرطان سینه در کرمانشاه خبرداد و عنوان کرد: بیشتر ورزشکاران مبتلا به بیماری های خاص و پیوند اعضاء در رشته های دارت و تیراندازی فعالیت می کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار