معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان از میزبانی کرمانشاه در برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در رشته‌های ترامپولین ژیمناستیک و کونگ فو خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 05 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جلال عزیزی  بابیان اینکه المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور از 30 آبان تا هشتم آذر برگزار می‌شود، اظهارکرد: این المیپاد در رده سنی 12 تا 15 سال برگزار و استان کرمانشاه میزبانی دو رشته ترامپولین ژیمناستیک و کونگ فو را برعهده خواهد داشت.

وی افزود: المیپاد استعدادهای برتر رشته ترامپولین ژیمناستیک پسران کشور طی روزهای یکم و دوم آذر باحضور 220 ورزشکار از سراسر کشور در سالن ژیمناستیک کرمانشاه برگزار خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزش استان همچنین از حضور 503 ورزشکار رشته کونگ فو در کرمانشاه خبرداد و گفت: کار استعدادیابی این ورزشکاران نیز طی روزهای ششم تا هشتم آذر در شهرستان قصرشیرین انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه برای اولین بار است که این المپیاد در کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: المیپاد استعدادهای برتر ورزشی در 68 رشته و باحضور 24 هزار مربی و ورزشکار برگزار خواهد شد که هر استان میزبان برگزاری چند رشته است.

عزیزی استعدادیابی و گسترش پایگاه های قهرمانی را از جمله برنامه های وزارت ورزش و جوانان در سالجاری عنوان کرد و افزود: مهمترین هدف از برگزاری این المپیاد کشف، جذب و پرورش استعدادهای ورزشی کشور به منظور پشتوانه سازی برای تیم های ملی و همگانی کردن ورزش در جامعه است.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار