اسد مهدیانی در گفتگو با تابناک:
رئیس بیمه سلامت شهرستان پاوه گفت: تعویض و تمدید و صدور دفاتر بیمه شدگان در شش ماهه اول سال جاری در این شهرستان۱۳ هزارو ۴۲۶ جلد بوده است.  
کد خبر: ۶۷۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 05 November 2018

اسد مهدیانی درگفتگو با خبرنگار تانباک افزود:در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت تمامی دفترچه ها ، درمانی سازمان بیمه ی سلامت یکسان و یک شکل چاپ وتحویل می شوند و ما موظف به بیمه کردن افراد فاقد بیمه در هر وضعیتی هستیم.

 وی خاطر نشان کرد:سازمان بیمه ی سلامت ایران با گستره ی جمعیتی وسیعی که تحت پوشش دارد، بتواند به نحو احسن، در اجرای این طرح موفق خود را نشان داده و رضایتمندی مردم را به نحو احسن کسب نماید.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان پاوه  اظهار داشت:تحت پوشش قرار دادن جمعیت روستایی با صدور دفترچه به صورت رایگان، اجرای طرح بیمه سلامت اقشار شهری که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای می باشند در سال ۹۳ ،صدور دفترچه در قالب طرح تحول سلامت به صورت رایگان، عدم مراجعه بیماران به مرکز استان ، اخذ مدارک جهت تاییدیه داروهای مورد نیاز بیماران دیابتی، بیماران خاص و غیره در این اداره، همکاری و عقد قرارداد با کلیه موسسات و مراکز درمانی سطح شهری و روستایی و تحت پوشش قراردادن جمعیت شهری و روستایی ۵۴ درصد از جمعیت کل شهرستان از مهمترین فعالیت های این اداره عنوان کرد.

 مهدیانی تصریح کرد:تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی آنها ، در اولویت فعالیت های ما می باشد به طوری که مدت زمان صدور دفترچه در کوتاهترین زمان ممکن به دست بیمه شدگان می رسد.

 

 

 

«

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار