رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت:ما برای ایستادگی در برابر آمریکا مبانی و استدلال داریم، تضاد ما با آمریکا ماهوی است، شکلی نیست؛ آمریکا با اساس دین مخالف و دنبال سلطه است ولی ما دنبال حقیقت و ارزش‌ها هستیم و این دو چیز از دو جنس است.
کد خبر: ۶۷۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 04 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، حجت‌الاسلام علی سعیدی امروز سخنران ویژه مراسم 13 آبان در جمع راهپیمانان کرمانشاهی حضور داشت، افزود:نظام آمریکا دارای ویژگی‌هایی است که عملا سازش با آن غیرممکن است که از جمله مهم ترین آن می توان به منفعت طلبی این کشور اشاره کرد که همواره به دنبال تامین منافع و منابع خود بوده است.

وی خاطر نشان کرد:آمریکا تنها در نیمه دوم قرن بیستم به طور مستقیم به 22 کشور از جمله لبنان و کوبا حمله کرده و در 18 کشور از جمله ایران و چین و مجارستان دخالت داشته و این ویژگی ها است که موجب شده ملت آزادیخواه ایران چهل سال در برابر نظام زورگوی آمریکا مقاومت کند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت:تنها با ایستادگی و مقاومت است که می توان با دشمن و استکبار مقابله کرد و در همین راستا روح اسلام و آیات شریفه قرآن کریم بسیار تاکید بر مقاومت مسلمانان دارند. تاکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری هم در چهل سال بعد از انقلاب بر ایستادگی و مقاومت بوده است.

سعیدی تاکید کرد: اگرروح مقاومت و تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری نبود هم اکنون آمریکا ملت ایران را برای همیشه از صحنه بین الملل حذف و آینده ای جز خواری و تباهی برای کشورمان متصور نبود، اما در حال حاضر با مقاومت چهل ساله ملت ایران، کشورمان به عنوان پیشتاز در عرصه مقاومت در دنیا معرفی شده و به عنوان یک قدرت از آن نام برده می شود.

وی ابراز داشت:تضاد ما با آمریکا تضاد با یک شخص نیست که با تغییر روسای جمهور این کشور تغییر کند، بلکه هر جناحی در آمریکا روی کار بیاید تغییری در رفتار آمریکا و اهداف آن به وجود نمی آید، بنابراین از نظر ما جمهوری خواه و دموکرات یکی است. یکی با "شمشیر" سر می‌برد و دیگری با "پنبه" و در برابر هر دو تنها راه مقاومت است که جواب می‌دهد.

سعیدی افزود:آمریکا دیگر توان حل بحران های منطقه ای را ندارد و از سوریه و عراق با خفت و خواری عقب نشینی کرد و ائتلاف های ساختگی آن یکی پس از دیگری به شکست مواجه می شود.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قواگفت: بقدرت ایران در جهان واقعیتی است که امروز دشمنان ما به آن اذعان دارند و بارها در تحلیل‌های رسانه های آمریکایی، از ایران در کنار چین و روسیه به عنوان سه قدرتی که در برابر آمریکا ایستاده‌اند نام برده می‌شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار