معاون گردشگری استان از برنامه ریزی برای ساماندهی مسافر کاشانه‌های کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۶۷۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 04 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،کیکاوس جلیلیان ، با اشاره به افزایش روزافزون تعداد مسافر کاشانه ها در سطح استان، اظهارکرد: هیچ کدام از مسافر کاشانه های کرمانشاه تاکنون مجوز فعالیت دریافت نکرده‌اند و تمامی آنها بصورت غیرمجاز مشغول به فعالیت هستند.

وی بابیان اینکه این موضوع سبب شده هیچگونه نظارتی بر فعالیت این واحدها در ارائه خدمات به گردشگران نباشد، افزود: درحال حاضر آمار دقیقی از تعداد مسافر کاشانه های فعال در سطح استان وجود ندارد.

این مسئول باتاکید براینکه کار شناسایی، ساماندهی و نظارت بر این واحدها بزودی آغاز می شود، گفت: بیشتر مسافر کاشانه های استان در منطقه اورامانات واقع شده اند.

به گفته این مسئول فعالیت این مسافر کاشانه ها درمنطقه گردشگری اورامانات به اشتغالزایی و کمک به اقتصاد تعدادی از خانوارهای این منطقه کمک کرده است.

معاون گردشگری استان یادآورشد: در طرح ساماندهی مسافر کاشانه‎‌های استان درجه بندی، قیمت گذاری، نظارت و بازدید مستمر را از این واحدها اجرا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: افراد فعال در این حوزه برای دریافت مجوز فعالیت باید با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی استان اقدام به ثبت نام در سامانه ملی مربوطه برای صدور مجوز کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار