نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۳ آبان را نمایش قدرت استکبارستیزی ملت ایران دانست.
کد خبر: ۶۷۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 04 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ایجاد یاس و ناامیدی و از بین بردن روحیه ظلم ستیزی، انقلابی و عاشورایی ملت ایران را از توطئه های شوم استکبار برشمرد و اظهار کرد: رمز ماندگاری انقلاب تکیه بر اصول بوده و ملت غیور و فهیم ایران اسلامی طی 4 دهه پای آرمان هایی که برگرفته از مبانی اسلام ناب محمدی (ص) واحیاگر استقلال و عزت آنان است محکم و استوار ایستاده اند.

وی افزود: روحیه استکبار ستیزی مردم ایران که همان نه گفتن به استکبار جهانی است در 13 آبان و 22 بهمن نمود و تجلی می یابد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استقامت فکری و حفظ روحیه جهادی و انقلابی را ازمسائل مهم و مورد نیاز در این برهه دانست و تصریح کرد: دشمنان ملت ایران و بدخواهان انقلاب اسلامی در تلاشند تا با توطئه و خباثت های گوناگون این استقامت را در هم شکسته و مجاهدان را به زانو درآورند.

حاجی صادقی 13 آبان را نمایش قدرت استکبار ستیزی ملت ایران دانست و اظهار کرد: دشمنان می خواهند غیرت دینی در کشور کمرنگ شود ، اما باید بدانند که در چاله مکر خویش دفن می شوند، زیرا مردم ما از اعتقادات و فرهنگ عاشورایی خود نخواهند گذشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با تاکید بر اینکه دینداری ما باید همراه با عمل انقلابی باشد، گفت: نباید اجازه داد فتنه در گفتمان انقلابی و استکبار ستیزی تاثیر گذارد و باعث کم رنگ شدن آنها گردد .

در پایان این مراسم با تقدیر از تلاشهای حجت الاسلام والمسلمین علی مراد یوسفی راد در مدت تصدی مسئولیت، حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه منصوب شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار