مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب گفت: قهرمانی در لیگ برتر هندبال ایران سخت است، اما همه توان خود را بکار گرفته‌ایم تا به این هدف دست یابیم.
کد خبر: ۶۷۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 04 November 2018

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا، سجاد اعظم ، هندبال را رشته اول شهرستان اسلام آباد غرب خواند و گفت:با توجه به پتانسیلهای موجود در این شهرستان از سال 93 تیم هندبال این شهرستان را با برنامه‌ریزی هدفمند جهت حضور در لیگ برتر ایران راه اندازی کردیم.

وی ادامه داد: این تیم طی سه سال با کسب قهرمانی در لیگ های دسته سوم و دوم و قرارگرفتن درجایگاه سوم لیگ دسته اول توانست به لیگ برتر هندبال ایران راه پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس بااشاره به حضور موفق این تیم در لیگ برتر ایران، جذب مربی مجرب و بازیکنان خوب را از عوامل موفقیت تیم هندبال اسلام آباد غرب در این لیگ دانست و گفت: از مجموع 16 بازی که در لیگ برتر باید انجام دهیم، تاکنون چهار بازی را برگزار کرده ایم که خوشبختانه در هر چهار بازی برنده بوده‌ایم.

وی بابیان اینکه تیم هندبال زاگرس 20 بازیکن دارد که 13 بازیکن آن بومی هستند، گفت: کل هزینه هایی که ما برای حضور این تیم در لیگ برتر کرده ایم، معادل خرید چند بازیکن دیگر تیم های مطرح حاضر در این لیگ است.

این مسئول باتاکید براینکه تمام توان خود را برای حفظ ثبات در لیگ برتر بکار گرفته ایم، افزود: قهرمان شدن تیم زاگرس در لیگ برتر ایران کار دشواری است، اما دست نیافتنی نیست. بازیکنان این تیم برای رسیدن به این هدف می‌جنگند.

اعظم با اشاره به حمایت های گسترده مسئولین استانی و محلی و مردم اسلام آبادغرب از این تیم، تصریح کرد: در تلاشیم که از فرصت حضور تیم هندبال اسلام آباد غرب به عنوان نماینده کرمانشاه و تنها تیم منطقه غرب کشور در لیگ برتر هندبال استفاده کنیم تا علاوه بر شاد کردن مردم محروم این شهرستان، به معرفی فرهنگ اصیل مردمان این منطقه در استان‌های میزبان رقابت‌ها بپردازیم.

وی حضور تیم هندبال اسلام آباد غرب در لیگ برتر هندبال را زمینه توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی در میان مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: در این راستا طرح استعدادیابی هندبال را میان رده سنی پایه در اسلام آبادغرب آغاز کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس مهمترین مشکل پیش روی این تیم را مشکلات مالی اعلام کرد و گفت: هرچندکه برخی از کارخانجات شهرستان کمک هایی را به تیم هندبال زاگرس داشته اند، اما همیشه دغدغه مشکلات مالی وجود دارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار