نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان هیمنه پوشالی آمریکا را در هم می‌شکنند.
کد خبر: ۶۷۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 03 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهرحجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا اظهار داشت: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک همت مضاعف را می‌طلبد که این بار با مشارکت همگانی مردم محقق خواهد شد.

وی راهپیمایی ۱۳ آبان را مظهر استکبارستیزی ملت ایران دانست و افزود: همانگونه که آمریکا با همه هیمنه پوشالی خود برای براندازی نظام اسلامی به میدان آمده، مردم نیز با حضور پررنگ خود این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند و این هیمنه را در هم می‌شکنند.

نماینده مردم سنقروکیایی در مجلس شورای اسلامی، اعلام انزجار از رفتار خصمانه آمریکای جنایتکار را مهمترین پیام حضور مردم در این راهپیمایی عنوان کرد و بر ضرورت تحکیم وحدت و استقامت مردم در شرایط فعلی برای عبور از دیوار تحریم‌ها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا بیان داشت: همگان می‌دانند که آمریکا برای براندازی نظام اسلامی هر آنچه در توان داشته به میدان آورده و این در حالی است که ما برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را تقدیم کرده و مشکلات زیادی را تحمل کرده ایم.

وی ادامه داد: امروز هم در تحریم‌های ناعادلانه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به سر می‌بریم و شاهد هستیم که مردم مسلمان ایران به جرم دفاع از ارزش‌های الهی تحریم شده‌اند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال حضوری پرشورتر از سال‌های قبل خواهند داشت و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار اعلام خواهند کرد.



منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار