معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه بر تقویت آموزش و مشارکت مردم در پیشگیری از اعتیاد و تکدی گری و امیدوارسازی جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۶۷۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 31 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه ساماندهی متکدیان استان با بیان اینکه باید مکانی غیر از اردوگاه "چشمه سفید" برای جمع آوری متکدیان سطح شهر در نظر گرفت افزود: علیرغم کمبود فضا باید کمک های اثرگذار و هدفمندی در جمع آوری متکدیان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع غربالگری در جمع آوری متکدیان افزود: جمع آوری متکدیان کاری موقت و برای تعیین تکلیف است و هیچ کجا محلی برای نگهداری متکدیان وجود ندارد. تیم های غربالگری و فرمانداری با جمع آوری متکدیان باید نسبت به تعیین تکلیف آنها اهتمام داشته باشند.

الهی تبار با اشاره به بازدید اخیر خود از اردوگاه چشمه سفید گفت: وضعیت این اردوگاه به مراتب بهتر از قبل شده هرچند که با کمبودهایی روبروست که باید رسیدگی شوند.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداري کرمانشاه با بیان اینکه در موضوع امکانات جمع آوری متکدیان و معتادین نباید ایده آلی عمل شود افزود: باید بر اساس واقعیات و شرایط اقدام کنیم و البته اساس کار یعنی حفظ بهداشت و استانداردها اولویت دارد.

در این جلسه علیرضا گودرزی مدیرکل اموراجتماعی استانداری کرمانشاه نیز به بررسی چگونگی عملکرد شهر تبریز در جمع آوری متکدیان پرداخت و افزود: نقش تشکل های غیردولتی ، خیرین و دغدغه مندی اجتماعی را عامل موفقیت این شهر است که می تواند الگوی خوبی برای شهر کرمانشاه باشد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار