معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بر تاکید بر حضور باشکوه آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال تصریح کرد: این حضور پیام استقامت ملت ایران در مقابل توطئه‌ها را به دنیا مخابره خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 29 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهیم الهی تبار با بیان این مطلب در شورای کتابخانه های عمومی استان افزود: 13 آبان ماه نماد دفاع تمام قد مرجعیت از منافع ملی و مردم ایران بود که با ایستادگی امام راحل در مقابل لایجه کاپیتولاسیون رقم خورد. همچنین نماد مبارزین نسل جوان آنروز مقابل استکبار بود و به روز دانش آموز نیز نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه اتفاقات روی داده در 13 آبان ماه متجلی روح استکبارستیزی ملت ایران است به تسخیر لانه جاسوسی اشاره و تصریح کرد: هر چند این حرکت از جانب عده ای نقد می شود اما باید توجه داشت که هر قضیه ای باید منصفانه و در ظرف زمانی خود قضاوت و سنجش شود.

الهی تبار با تاکید بر اینکه مردم ایران هرگز کودتای آمریکا در سال 1332 وجنایات شاه علیه مردم را فراموش نمی کنند اضافه کرد: امسال راهپیمایی 13 آبان حساسیت خاصی دارد چرا که همه فشارها به این روز موکول شده و حتی برای آن روزشمار معکوس در سایت کاخ سفید قرار داده شد که نشان از جنگ روانی علیه ملت ایران دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري با بیان اینکه البته جنگ را آمریکا با خروج از توافق برجام آغاز کرده اظهار داشت: آمریکاییها در ادعاهای خود مانند حقوق بشر صادق نیستند و نشانه آن هم اعمال تحریم علیه تامین مواد غذایی ملت ایران است و به دنبال منافع خودشان هستند.

وی با تاکید بر تلاش دستگاهها برای حضور حداکثری مردم و دانش آموزان در این راهپیمایی خاطرنشان کرد: حضور باشکوه در این راهپیمایی یک ضرورت ملی محسوب می شود که در مراودات بین المللی بسیار موثر خواهد بود و نشانه استقامت تاریخی ما در مقابل زور و استکبار است.

 

در برنامه های هفته کتاب همه دستگاهها نقش آفرین باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري در ادامه جلسه شورای کتابخانه های عمومی استان با اشاره به در پیش بودن هفته کتابخوانی اظهار داشت: باید در این هفته از فضاهای شهری و مجازی حداکثر استفاده را کرد و با استفاده از موضوع زلزله می توان در استان کار ملی در زمینه کتابخوانی انجام داد.

الهی تبار با بیان اینکه موضوع زلزله کرمانشاه می تواند فرصت تجلی برنامه ها باشد تاکید کرد: در این هفته با معرفی خیرین و تجلیل از فعالان حوزه کتاب و مطالعه بحث فرهنگ سازی دنبال شود و دستگاههای دولتی نیز با به عهده گیری برنامه ها، مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره مکلف بودن شهرداری ها در کمک به نهاد کتابخانه ها تاکید کرد: شهرداری ها هرسال نیم درصد از در آمدشان باید به این بحث اختصاص پیدا کند شهرداری کرمانشاه با رویه ای که در پیش گرفته به فرهنگ استان ضربه می زند.

راهپیمایی اربعین از ماندگارترین آئین های جهانی است

الهی تبار در پایان به راهپیمایی اربعین اشاره و گفت: این حضور پرشکوه و با معرفت در دنیا بی نظیر است و با شور و نشاط معنوی که دیده می شود یکی از ماندگارترین آئین های جهان را رقم زده اند و باید از تلاش مردم و دستگاهها در تامین امکانات و امنیت و تسهیل این سفر تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار