مراسم تودیع و معارفه مسؤول جدید و قدیم بسیج رسانه اسلام آباد غرب برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ 22 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،  آیین تودیع و معارفه مسؤول سازمان بسیج رسانه اسلام آبادغرب، عصر امروز با حضور جمعی از مسؤولان در این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: یکی از خلاء‌های این شهرستان بسیج رسانه بود که با حضور افرادی، فعال و خوشنام این خلاء نیز پر خواهد شد، چراکه اصحاب رسانه به عنوان صاحبان اندیشه نقش خطیری دارند و باید نکاتی را سرلوحه کار خویش قرار دهند تا در راستای هدف خدمت به مردم و رضای خداوند قرار گیرد.

فرامرز باوندپور با بیان اینکه صف اول مقابله با هجمه‌های دشمنان اصحاب رسانه است، گفت: انتقاد منصفانه همراه با پیشنهاد، تبیین دستاوردهای نظام برای مردم، روحیه مطالبه‌گری، هم افزایی با سایر رسانه‌ها، دشمن شناسی و دشمن ستیزی از اهم انتظارات از اصحاب رسانه این شهرستان است و مشارکت اجتماعی و جلب اعتماد عمومی باید سرلوحه کارتان باشد تا تمام این فعالیت‌ها موجب توسعه و پیشرفت و خودباوری در مردم شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان داشت: خالق خبر خداوند متعال است و انبیاء الهی نخستین و صادق‌ترین پیام آوران برای رساندن خبر هستند و بعد از ایشان امامان معصوم(ع) این وظیفه خطیر را به سرانجام رساندند و در این راه جان خویش را فدا کردند.

حسن موحد افزود: در مسیر حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب 230 هزار شهید تقدیم شده است و همه شهدا در این راه شریک هستند و ما امروز میراث دار شهدا هستیم و باید مراقب باشیم چون در جنگ احزاب هستیم و همه کشورهای مرتجع با صهیونیست‌ها نزدیک شدند و پیوست رسانه‌ای و روانی تشکیل داده و اصل نظام را نشانه گرفته‌اند و اینها خطای نگرشی به وسیله رسانه به مردم می‌دهند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: استکبار در جنگ احزاب بالغ بر هفت هزار شبکه درست کرده سه هزار مورد آن در آسمان ایران قابل دریافت است، دشمنان نقاط قوت ما را تخریب و مشکلات کوچک ما را بزرگ می‌کنند، اما به لطف خدا همه تیرهای دشمن به سنگ خورده و کاری از پیش نبرده‌اند.

موحد تصریح کرد : باید در کنار نقد منطقی و مطالبه‌گری، مراقب ارکان نظام و خط قرمزها باشیم و با کمک خیمه عاشورایی رسانه که ایجاد شده با استفاده از ظرفیت‌های نظام وارد یک فضای رقابتی جدیدی از مبارزات شویم که نتیجه آن تقویت نظام و ارزش‌های اسلامی باشد.

دادستان اسلام آبادغرب در سخنانی با اشاره به رسالت خطیر رسانه‌ها اظهار داشت: در جنگ تمام عیاری که دشمنان بر علیه کشورمان به راه انداختند، رسانه‌های دغدغه مند که رسالت شان حفظ آرمان‌های انقلاب و شهداست باید حضور داشته باشند و ان‌شاءالله با وحدت هدف همه رسانه‌ها حفظ آرمان‌های کشور باشد.

سجاد ملایری تاکید کرد : برخی رسانه‌ها را می‌بینیم که رسالت اصلی شان را انجام نمی‌دهند و شاید ناخواسته در جبهه دشمن هستند.

وی تصریح کرد: دادستانی همچون سابق از رسانه‌های بی‌طرف که هدف شان حفظ انقلاب و منافع عمومی جامعه را در نظر می‌گیرند حمایت می‌کند.

این مسؤول با بیان اینکه اگر انتقادی وجود دارد باید مستند باشد، چراکه ملاک برای ما قانون است، خطاب به اصحاب رسانه استان، گفت: قوانین مربوط به رسانه را رعایت کنند که خدای ناکرده به خاطر بی‌توجهی به قانون مشکلی برای کسی پیش نیاید.

گفتنی است، در این مراسم مسعود شامحمدی تودیع و تکریم به عمل آمد، همچنین امیر صفری به عنوان مسئول بسیج رسانه شهرستان اسلام آبادغرب معارفه شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار