مسئول ورزش بانوان استان کرمانشاه از اجرای طرح ورزش‌های تطبیقی محله محور- ویژه بانوان- با رویکرد افراد خاص در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 22 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،نرگس یوسفی بابیان اینکه این طرح یکی از برنامه های وزارت ورزش در بخش بانوان است که به استان ها ابلاغ شده، اظهارکرد: در کرمانشاه نیز این طرح را بصورت پایلوت در سه شهرستان استان طی هفته تربیت بدنی آغاز خواهیم کردم.

وی افزود: در طرح ورزش‌های تطبیقی محله محور، هیات‎های مختلف ورزشی موظف هستند اماکن و فضاهای ورزشی خود را بصورت هفته ای یکبار در اختیار زنان باردار، سالمند، ناشنوایان، نابینایان، معلولین و زنان مبتلا به بیماری‎های خاص قرار دهند.

مسئول ورزش بانوان استان هدف از اجرای این برنامه را ایجاد نشاط، امید و تندرستی در میان این دسته از زنان جامعه عنوان کرد.

وی همچنین باانتقاد از کمبود فضاهای ورزشی ویژه بانوان در استان، اظهارکرد: روزبروز شاهد افزایش تعداد زنان علاقمند به رشته های ورزشی در استان هستیم، اما متاسفانه فضای کافی برای ورزش آنها در استان فراهم نشده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بحث ورزش‎های همگانی بویژه اجرای ورزش صبحگاهی در پارک‎ها بخوبی میان بانوان کرمانشاهی جای خود را باز کرده است.

وی بااشاره به تلاش برای توسعه ورزش در میان زنان روستایی و عشایر استان، اعلام کرد: تاکنون 85 خانه ورزش در روستاهای استان راه اندازی شده که بخشی از زمان استفاده از این اماکن را به زنان روستایی اختصاص داده ایم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار