مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از برنامه ریزی‌ برای تبدیل جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون به یک فرصت گردشگری در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 22 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جلیل بالایی، بااشاره به برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی در بیستون از امروز(29 مهر) تا سوم آبان، اظهارکرد: تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا این جشنواره را به یک فرصت گردشگری ورزشی برای استان تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا طی فراخوانی که به تمام دفاتر گردشگری و ادارات کل میراث فرهنگی استان های مختلف کشور داشتیم، با اعلام زمان برگزاری جشنواره درخواست دادیم که کرمانشاه را به عنوان مقصد تورهای گردشگری خود در این مدت انتخاب کنند و درخصوص برگزاری جشنواره در استان های خود اطلاع رسانی داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تصریح کرد: همچنین در نظر داریم طی این مدت برنامه های مختلف "کرمانشاه گردی" را برای شرکت کنندگان در این جشنواره برگزار کنیم.

وی یادآورشد: برپایی غرفه های صنایع دستی استان و سیاه چادرهای عرضه انواع آش‌ها، شیرینی‌ها و نان‌های محلی را در محل اسکان این ورزشکاران خواهیم داشت.

بالایی همچنین به پیگیری ها برای تدوین تقویم فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: با تدوین این تقویم، تمام رویدادهای مهم حوزه های فرهنگی، ورزشی و ... را در سطح استان به سمت گردشگری سوق خواهیم داد تا علاوه بر بحث تبلیغ گردشگری استان، برای استان منافع اقتصادی نیز بدنبال داشته باشد.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار