مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی استان کرمانشاه از آمادگی و استقرار خودروهای اطفایی و امدادی آتشنشانی در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 20 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،مسلم بهرامی از آمادگی و استقرار خودروهای اطفایی و امدادی آتشنشانی در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) در استان خبر داد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی استان کرمانشاه با اشاره به خدمات این نهاد اجرایی در زمینه خدمات به زوار اربعین در استان، یادآور شد: هر ساله با تجهیزات و آمادگی بیشتری در مسیرهای تعیین شده خدمات‌رسانی لازم انجام می‌گیرد.

وی گفت: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی به همراه نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه در راستای برقراری ایمنی در تلاش شبانه‌روزی است.

این مسؤول از آموزش مسؤولان این سازمان و بررسی ایمنی در محل موکب‌های استقبال و اسکان و پذیرایی زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: در مسیرهای واقع در پلیس راه نهاوند به کرمانشاه موکب شهدای مدافع حرم استان جنب کارخانه سیمان و موکب سیدالشهداء نرسیده به کارخانه سیمان سامان جاده ماهیدشت توسط معاونت عملیات سازمان آتشنشانی(منوچهر قادر) و سایر مسؤولان ستادی آماده خدمات رسانی است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی استان کرمانشاه اظهار داشت: تجهیزاتی همچون گشت موتوری، 2 دستگاه موتور سیکلت چهارچرخ در طول مسیر پیاده روی نیز همه روزه در کمربندی غربی و بزرگراه حضرت امام( ره ) برای امدادرسانی به زائران اربعین حسینی تدارک و تهیه شده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار